Terénne služby
Modul Terénne služby umožňuje viesť kompletnú evidenciu klientov terénnych sociálnych služieb. Okrem aktuálnych a bývalých klientov je možné evidovať aj žiadateľov a odmietnutých klientov.
O každom klientovi je možné viesť detailné informácie, zahŕňajúce základné údaje, adresy, kontaktné osoby, úkony podľa zmluvy a iné. Ďalej umožňuje organizáciu rozvozu obedov, plánovanie terénov, vedenie odbornej sociálnej dokumentácie, efektívne sledovanie priebehu realizovanej starostlivosti a následné vyúčtovanie klienta a mnohé ďalšie funkčnosti a evidencie.
Funkčnosť a vlastnosti
- Karta klienta obsahuje všetky záznamy vytvorené pri zavedení služby, ako sú osobné údaje, kontaktné údaje, zjednaný rozsah služieb, východiskovú situáciu klienta a iné.
- Kompletná evidencia klientov podľa poskytovaných druhov sociálnych služieb.
- Možnosť ukladania ľubovoľných dokumentov, obrázkov a záznamov na kartu klienta.
- Možnosť vygenerovať zmluvu o poskytovaní služieb na základe vlastných šablón vo Worde.
- Efektívny nástroj pre hromadné spracovanie predpisov úhrad za vykonané úkony. Automatické vytvorenie pokladničných dokladov a platieb do vyúčtovania. Evidencia pokladničných dokladov, preplatkov a nedoplatkov.
- Organizácia rozvozu obedov pomocou nastavenia rozvozových trás pre jednotlivých klientov v väzbou na objednané obedy.
- Vyúčtovanie stravného zahŕňajúce predpisy, vratky, spôsoby úhrady, hromadné nástroje a iné.
- Vedenie odbornej sociálnej dokumentácie klienta so záznamami o priebehu starostlivosti jednotlivými pracovníkmi.
- Evidencia záznamov o sociálnom šetrení.
- Riešenie predávania informácií, zodpovedný pracovník získava aktuálne informácie o klientoch a vykonávanej starostlivosti.
- Efektívny nástroj pre plánovanie starostlivosti v teréne pre jednotlivých opatrovateľov na základe nastavených frekvencií úkonov u klientov.
- Možnosť evidovať dĺžku trvania návštev u jednotlivých klientov, vrátane času pracovníka stráveného presuny medzi klientov pomocou prenosných terminálov na čiarový kód. Z týchto informácií je možné vytvoriť pracovný snímok dňa pracovníka a súčasne sledovať efektivitu práce.
- Individuálne plány umožňujúce evidenciu prianí klienta s možností rozpracovania a stanovenia krokov k ich naplneniu, evidencia záznamov o realizácii cieľov.
- Možnosť vytvorenia katalógu kompenzačných pomôcok s evidenciou zapožičania klientom a ich následné vyúčtovanie.
- Možnosť pripomínania termínov kontrol jednotlivých plánov a formulárov pri spustení modulu.
- Vytváranie rozličných tlačových zostáv za rôzne obdobia.
- Rozsiahle nastavenie modulu umožňuje prispôsobenie vlastným podmienkam a pravidlám.
- Možnosť upravovať všetky zostavy vo Worde, export dát do Excelu.
- Nastavenie prístupových práv pre odlíšenie prístupu k informáciám jednotlivých typov užívateľov (sociálny pracovník, opatrovateľka, účtovník a iné).