Terénne služby  

Modul Sociální část Modul Terénne služby umožňuje viesť kompletnú evidenciu klientov terénnych sociálnych služieb. Okrem aktuálnych a bývalých klientov je možné evidovať aj žiadateľov a odmietnutých klientov.

O každom klientovi je možné viesť detailné informácie, zahŕňajúce základné údaje, adresy, kontaktné osoby, úkony podľa zmluvy a iné. Ďalej umožňuje organizáciu rozvozu obedov, plánovanie terénov, vedenie odbornej sociálnej dokumentácie, efektívne sledovanie priebehu realizovanej starostlivosti a následné vyúčtovanie klienta a mnohé ďalšie funkčnosti a evidencie.

 

Funkčnosť a vlastnosti

  • Karta klienta obsahuje všetky záznamy vytvorené pri zavedení služby, ako sú osobné údaje, kontaktné údaje, zjednaný rozsah služieb, východiskovú situáciu klienta a iné.
  • Kompletná evidencia klientov podľa poskytovaných druhov sociálnych služieb.
  • Možnosť ukladania ľubovoľných dokumentov, obrázkov a záznamov na kartu klienta.
  • Možnosť vygenerovať zmluvu o poskytovaní služieb na základe vlastných šablón vo Worde.
  • Efektívny nástroj pre hromadné spracovanie predpisov úhrad za vykonané úkony. Automatické vytvorenie pokladničných dokladov a platieb do vyúčtovania. Evidencia pokladničných dokladov, preplatkov a nedoplatkov.
  • Organizácia rozvozu obedov pomocou nastavenia rozvozových trás pre jednotlivých klientov v väzbou na objednané obedy.
  • Vyúčtovanie stravného zahŕňajúce predpisy, vratky, spôsoby úhrady, hromadné nástroje a iné.
  • Vedenie odbornej sociálnej dokumentácie klienta so záznamami o priebehu starostlivosti jednotlivými pracovníkmi.
  • Evidencia záznamov o sociálnom šetrení.
  • Riešenie predávania informácií, zodpovedný pracovník získava aktuálne informácie o klientoch a vykonávanej starostlivosti.
  • Efektívny nástroj pre plánovanie starostlivosti v teréne pre jednotlivých opatrovateľov na základe nastavených frekvencií úkonov u klientov.
  • Možnosť evidovať dĺžku trvania návštev u jednotlivých klientov, vrátane času pracovníka stráveného presuny medzi klientov pomocou prenosných terminálov na čiarový kód. Z týchto informácií je možné vytvoriť pracovný snímok dňa pracovníka a súčasne sledovať efektivitu práce.
  • Individuálne plány umožňujúce evidenciu prianí klienta s možností rozpracovania a stanovenia krokov k ich naplneniu, evidencia záznamov o realizácii cieľov.
  • Možnosť vytvorenia katalógu kompenzačných pomôcok s evidenciou zapožičania klientom a ich následné vyúčtovanie.
  • Možnosť pripomínania termínov kontrol jednotlivých plánov a formulárov pri spustení modulu.
  • Vytváranie rozličných tlačových zostáv za rôzne obdobia.
  • Rozsiahle nastavenie modulu umožňuje prispôsobenie vlastným podmienkam a pravidlám.
  • Možnosť upravovať všetky zostavy vo Worde, export dát do Excelu.
  • Nastavenie prístupových práv pre odlíšenie prístupu k informáciám jednotlivých typov užívateľov (sociálny pracovník, opatrovateľka, účtovník a iné).


 
 
Kontakt
IRESOFT s.r.o.
Copyright © IRESOFT SK s.r.o. 2002 - 2024
Všetky práva vyhradené
 
Sládkovičova 861/2, 811 06 Bratislava – mestská časť Staré mesto
Tel.: +421 220 633 215
E-mail: info@iscygnus.sk
Helpdesk, servis
Tel.: +421 220 633 216
E-mail: servis@iscygnus.sk
ISO Certifikácie

ISO 9001

ISO 27001

ISO 20000-1