Od 1.9. meníme čas, kedy sa s nami môžete spojiť s vašou otázkou. Konzultanti tu budú pre vás od 7:00 do 15:30. Rozhodne to ale neznamená, že Vás v tom nechávame samých! Len vyplníme nevyužívaný čas hot-linky efektívnejšie.
KEDY A AKO S NAMI KOMUNIKOVAŤ?
Máte hneď tri možnosti spojenia sa s nami a každá je vhodná pre inú situáciu. Poďme si teda zhrnúť čo, kedy a ako urobiť.
Neviete si rady a potrebujete poradiť?
- Môžete sa na nás obrátiť známym spôsobom a napísať váš problém pomocou služby „Zavolajte mi“, ktorú nájdete v sekcii „O programe“. My sa vám samozrejme obratom ozveme späť.
- Alebo nám môžete priamo zatelefonovať na našu hot-linku! Konzultanti na linke vás vypočujú, uistia sa, že ste naladení na rovnakej vlne a všetko trpezlivo vysvetlia.
- Ide do tuhého a toto jednoducho nepočká?
Nastala situácia, ktorá vás úplne obmedzuje v používaní systému? Pokoj! Uvedomujeme si, že takéto veci nikto neplánuje a prichádzajú často v tej najmenej vhodnej chvíli. PRE TIETO PRÍPADY SME TU PRE VÁS NONSTOP, VÍKEND, NE-VÍKEND, SVIATOK, NE-SVIATOK! Stačí, ak nám zanecháte odkaz na záznamníku hot-linky, alebo nám cez "Zavolajte mi" pošlete správu s vaším problémom.
TAKŽE ČO TO PRE VÁS V PRAXI ZNAMENÁ?
Môžete sa v pokoji venovať svojej práci! A pokiaľ narazíte na problém, je neustále na príjme konzultant, ktorý vám pomôže vyriešiť všetky problémy.